teachersdeu

kendi forumumuz
 
AnasayfaKapıSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sınıfımızın 'EN' leri

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
YazarMesaj
AuSet_
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
avatar

Mesaj Sayısı : 119
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Çarş. Nis. 30, 2008 2:19 am

esracım ya cidden senin temsilciliğin hala devam ediyor gibi. millet öyle alışmış sen de çok iyiydin hani bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
esra murt
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj


Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 28/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Çarş. Nis. 30, 2008 4:29 am

heeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyy yaaaaaaaa beennnnnnnn???????????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
keymark9
Kurucu
Kurucu
avatar

Mesaj Sayısı : 148
Kayıt tarihi : 30/03/08
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Çarş. Nis. 30, 2008 2:44 pm

zaten pek girmiyorsunuz giren de buraya giriyor anlamadım gitti ne biçim sınıfsınız siz. saatlerini internette geçiriyor millet ama sınıfa site açtık kimsede ses yok. nasıl biliyorsanız öyle yapın bi daha da bu sınıf için bi bok yapmam
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://valandilamandil.blogspot.com
AuSet_
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
avatar

Mesaj Sayısı : 119
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Cuma Mayıs 02, 2008 5:21 am

sakin ol çağdaş ya. demek ki herkes bilmiyo daha bilenlerin de işi var. herşey zamanla oturur yerine.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ocean
Katkılı üye
Katkılı üye


Mesaj Sayısı : 39
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Her konuya da bir baslık konmaz ki be yaw   Cuma Mayıs 02, 2008 11:06 am

sınıfın en forum sinirlisi cagdas Laughing Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ocean
Katkılı üye
Katkılı üye


Mesaj Sayısı : 39
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Sınıfımızın 'EN' leri   Cuma Mayıs 02, 2008 11:13 am

Sınıfımızın en cok dersten kaçanı gene cagdas
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Ocean
Katkılı üye
Katkılı üye


Mesaj Sayısı : 39
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Sınıfımızın 'EN' leri   Cuma Mayıs 02, 2008 11:20 am

kral öldü(yani emekli oldu esra Laughing ) yasasın yeni kral meltem Laughing gerci bizi fuara kadar yordu ama
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AuSet_
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
avatar

Mesaj Sayısı : 119
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Cuma Mayıs 02, 2008 3:04 pm

ahahahhaaaa Exclamation yaşasın yeni kral mı Question kraldan çok kralcı böyle oluuyo demek ki Very Happy

esra sınıfın tüm kahrını 2 yıl boyunca çekmek zorunda kalmış hocalarla ve en çok da coğrafyacıyla arası en iyi olan kişi..


ve kişisel görüşümmm; sınıfta kaş-göz uyumu en hoş olan kişi de esradır..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kolpagrasso
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
avatar

Mesaj Sayısı : 2
Kayıt tarihi : 24/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Cuma Mayıs 02, 2008 3:10 pm

ben deniz erdemciiim için bişiler yazmak isterimmm o warya sınıfın değil dünyanın en art niyetsiz kişisi benden bile:))) o canımız bizim! böle kolay kolay kimseyi öwmem ama herkes bilsin istedim Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DrEaM
Moderator
Moderator
avatar

Mesaj Sayısı : 27
Kayıt tarihi : 29/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   C.tesi Mayıs 03, 2008 12:47 pm

Arkadaşlar lütfen site için ithamda bulunmayın. Benim bi emeğim yok ama her ne kadar aramız kötü olsa da çağdaş çok emek harcadı. Yaptığı şeye boktan demeye kalkmayın. Belki şuan çağdaşı en sevmeyen insan benim sınıfta ama daha iyisini yapmadan adamın emeğine hakaret etmeye kimsenin hakkı yok. Lütfen biraz dikkat edelim.

_________________
YANLIŞ hayat DOĞRU yaşanmaz !!!
BİRLİKTE yaşa YALNIZ öl !!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AuSet_
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
avatar

Mesaj Sayısı : 119
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Çarş. Mayıs 07, 2008 1:43 am

herkese yazılmış da bi bana yazılmadı Sad

söyleyin bakalım ben sınıfın en nesi olabilirim Question Question Question
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
DrEaM
Moderator
Moderator
avatar

Mesaj Sayısı : 27
Kayıt tarihi : 29/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Çarş. Mayıs 07, 2008 4:58 pm

Sen sınıfın EN kardeşi olamayı nurtenle paylaşıyosun bitanem benim. Razz Razz

_________________
YANLIŞ hayat DOĞRU yaşanmaz !!!
BİRLİKTE yaşa YALNIZ öl !!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
+18
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
avatar

Mesaj Sayısı : 18
Kayıt tarihi : 12/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Perş. Mayıs 08, 2008 3:54 am

sen kiii sınıfın en ufaklığının BACISISINNNN!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AuSet_
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
avatar

Mesaj Sayısı : 119
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Perş. Mayıs 08, 2008 2:19 pm

bacısıyım tabii yaaaa bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
keymark9
Kurucu
Kurucu
avatar

Mesaj Sayısı : 148
Kayıt tarihi : 30/03/08
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Perş. Mayıs 08, 2008 2:34 pm

sen sınıfın en sözlük kurdusun lol!

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://valandilamandil.blogspot.com
AuSet_
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
Misafir düşmanı (iyi bişey bu ha)
avatar

Mesaj Sayısı : 119
Kayıt tarihi : 15/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Perş. Mayıs 08, 2008 3:30 pm

çağdaş bu konuda seni geçemem ya ikinci olabilirim sözlük kurdu olarak cyclops
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
keymark9
Kurucu
Kurucu
avatar

Mesaj Sayısı : 148
Kayıt tarihi : 30/03/08
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   C.tesi Mayıs 10, 2008 6:51 am

aaa teessüf ederim ben bıraktım sözlük işlerini. işi zirvedeyken bırakmak lazım demişler

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://valandilamandil.blogspot.com
fürü
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 09/04/08
Yaş : 29

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   C.tesi Mayıs 10, 2008 7:10 am

sınıfın en morali bozuğu geldi... Suspect
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
keymark9
Kurucu
Kurucu
avatar

Mesaj Sayısı : 148
Kayıt tarihi : 30/03/08
Nerden : izmir

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Paz Mayıs 11, 2008 2:28 am

hayırdır kızım ne oldu. nedir moralinin bozukluğunun nedeni söyle hemen çözelim

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://valandilamandil.blogspot.com
fürü
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
avatar

Mesaj Sayısı : 17
Kayıt tarihi : 09/04/08
Yaş : 29

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Paz Mayıs 11, 2008 12:52 pm

teşekkür ederim sanırım ancak zamanla geçer..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
@nk@
Misafir
Misafir
avatar

Mesaj Sayısı : 32
Kayıt tarihi : 17/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Paz Mayıs 11, 2008 3:58 pm

AUSET'e
sen sınıfın en sporsever kızısın hatta beşiktaşlılığınla nice erkeklerden daha sağlam beşiktaşlısın keşke herkes senin gibi bi beşiktaşlı olabilse
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
@nk@
Misafir
Misafir
avatar

Mesaj Sayısı : 32
Kayıt tarihi : 17/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Paz Mayıs 11, 2008 4:14 pm

bu aradaaa sınıfımızın en kumarbazı da cansuuuu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
esra murt
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj


Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 28/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Çarş. Mayıs 14, 2008 6:43 am

ezgiciiiiiiiiiim çok teşekkür ederim ama iltifat ediyorsun (doğruları yazsanaaaaaaaaaa Evil or Very Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
esra murt
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj


Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 28/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Çarş. Mayıs 14, 2008 6:54 am

ayrıca saolun ezgi ve nurten sizde olmasanız beni takan yok neyse sağlık olsun burdan anlaşılıyor sınıfın en neyi olduğum ''SEVİLMEYENİ'' Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
esra murt
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj
Henüz Etkisiz Üye Yaz 25 Mesaj


Mesaj Sayısı : 5
Kayıt tarihi : 28/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   Çarş. Mayıs 14, 2008 6:57 am

ulen eski başkan olmamındamı hatrı yok Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Sınıfımızın 'EN' leri   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Sınıfımızın 'EN' leri
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
4 sayfadaki 6 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6  Sonraki
 Similar topics
-
» Türkiyenin En İyi DJ'leri (Metro Hist Listesi)
» Kapadokya Düşleri Dizi Müziği 2009 *Yeni*
» ÖM'leri Görebilirmiyim?
» Temaların Theme_id'leri
» ÇGH hıyarlı baba

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
teachersdeu :: Her Telden Eğlence - Mizah-
Buraya geçin: